Continuem amb la campanya de recollida de taps de plàstic

Per 6è any consecutiu, l’AMPA de la nostra escola, i amb la coordinació de la Comissió d’Agenda21, col·laborarà amb la campanya de recollida de taps de plàstic de la Fundación SEUR.

Aquesta campanya (“Taps per a una nova vida”) consisteix en el lliurament de taps de plàstic a una planta de reciclatge per ajudar a nens amb greus problemes de salut. Més de 13 milions de persones col·laboren ja amb Seur i han aconseguit que 100 nens i nenes rebessin 782.367€, gràcies a les 3.400 tones de taps de plàstic reciclat (més de MIL MILIONS DE TAPS), i a més s’ha evitat l’emissió de 5.000 tones de CO2.

taps-plastic

Els taps de plàstic rígid poden ser d’ampolles d’aigua, de begudes, de lleixiu, de llet, d’oli, de productes de neteja, d’estètica, de patés,de dispensadors de sabó, de salses, de cremes i pols de cacau, de llets infantils, de margarines, de formatges per untar,de medicaments, de bolígrafs, de retoladors, de pegament, de les tovalloletes de nadons, de dentifrici, etc.

Recordeu que els podeu anar deixant a la CAIXA QUE HI HA A L’ENTRADA DE L’ESCOLA.

Així doncs, us animem a animar als vostres fills a continuar participant en aquesta iniciativa solidària i mediambiental i demostrar que a l’Escola Farigola, a part de tenir un COR MOLT GRAN, SOM VERDS i potenciem el reciclatge!

By | 2017-05-18T20:36:16+00:00 novembre 2nd, 2015|AFA|Comentaris tancats a Continuem amb la campanya de recollida de taps de plàstic