La Farigola recull taps per la Fundació ASDENT

L’Escola Farigola de Vallcarca col·labora en la recollida de taps per la Fundació ASDENT.
Després d’anys recollint taps per col·laborar amb la Fundació SEUR, aquest any els taps que recollim a l’escola seran per a la Fundació ASDENT.

asdentposterescola_farigola_web

L’Associació de la malaltia de Dent (ASDENT), va ser creada a partir del diagnòstic d’aquesta malaltia al Nacho, un nen de 5 anys que ja va començar a presentar complicacions durant l’embaràs, part i posterior desenvolupament, problemes de tota mena relacionats amb aquesta malaltia i que fan que el Nacho sigui el primer malaltde Dent amb tantes patologies, és per això que els metges van aconsellar als seus pares començar a recaptar fons per avançar en la investigació.

La lluita de la família s’ha recollit en el documental ‘El reto de Eva’ (feu click per veure). El film explica la història de la mare del Nacho, que pateix d’esclerosi múltiple, però tot i això, és capaç de plantejar-se tot tipus de reptes per recaptar fons per a la investigació d’aquesta malaltia i d’aquesta manera poder trobar la cura per al seu fill.

La campanya de recollida de taps d’ASDENT va sorgir fa quatre anys com a una de les principals maneres fixes i segures de recaptar fons per a la seva lluita i investigació i des de la Comissió d’Agenda Verda de l’AMPA ens volem sumar amb aquesta campanya. Per això us animem a continuar portant taps de plàstic, que a més pesen els divendres la Comissió de Reciclatge formada per nens i nenes de l’escola.

Aquí podeu veure la noticia emesa per BTV (10/10/16) en relació a  la recollida de taps a Vallcarca, amb la que ara també col.labora la nostra escola:

By | 2017-05-18T20:35:56+00:00 novembre 5th, 2016|Sin categoría|Comentaris tancats a La Farigola recull taps per la Fundació ASDENT