AMPA "La Farigola de Vallcarca" Tel. 93 213 88 02|ampafarigola@ampafarigola.cat

Dissabte 6 de maig, Festa al Carrer a Gràcia

La Federació Gràcia Comerç està a punt de fer la seva primera activitat al carrer. Tindrà lloc el pròxim dissabte 6 de maig a diferents carrers de la Vila i tindrà un format de botigues al carrer. D’aquesta manera, la nova federació –que va ser constituïda al febrer– comença a fer les seves primeres passes i a donar-se a conèixer entre els graciencs i les gracienques.

Les associacions adherides a la federació sortiran als seus respectius carrers per oferir productes i serveis als veïns. Serà un dia lúdic, amb activitats i tallers per a tota la família.

Entre altres, destaquen algunes activitats com ara l’exposició d’ordinadors vintage de l’Eix Torrent, que també prepara un concurs en línia del mític videojoc Counter Strike. Aquesta associació, que treurà les botigues al carrer Torrent de l’Olla –un dels únics de la Vila, però, que no es tallarà al trànsit, com sí que es farà a altres indrets–, també prepara tallers i degustacions de productes.

By | 2017-05-18T20:35:41+00:00 maig 4th, 2017|Sin categoría|Comentaris tancats a Dissabte 6 de maig, Festa al Carrer a Gràcia