Campanya #CIBERASSETJAMENTZERO

Per primera vegada a la història de Catalunya les 6 federacions d’AMPA que hi ha al país s’uneixen per fer una campanya conjunta per combatre el ciberassetjament. FAPAC, DINCAT, AFAEC, FAPAES, FAPEL i CCPAC totes juntes de la mà impulsant la campanya #CiberassetjamentZero, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Les famílies volem fer un crit davant del problema que representa el ciberassetjament. Des de la nostra AMPA ens preocupa el tema de l’assetjament i per això l’any passat una de les xerrades que es van oferir va ser sobre aquesta temàtica. Contra l’Assetjament, tolerància zero!

Les famílies volem que totes les famílies, i la societat en general, prengui consciència que cal actuar, que cal trencar el silenci, que cal ajudar els nostres fills i filles a què parlin quan pateixen. Les noves tecnologies donen ales a l’assetjament, el fan permanent i el fan més fàcil perquè no cal donar la cara. La víctima se sent perseguida les 24 hores.

Les famílies volem provocar un canvi de xip, ens volem ajudar entre nosaltres que som la causa i la solució del problema. Hi ha diferents parts implicades en el ciberassetjament, i volem interpel·lar-les a totes: assetjador, víctima, grup, família i societat.  Moltes vegades les famílies no diuen res per por a empitjorar la situació de la seva filla o el seu fill, volem trencar amb aquesta dinàmica, cal parlar, cal dir-ho. Cal actuar a temps, moltes vegades ja és massa tard.

Volem fer una campanya senzilla, molt visual, que tothom entengui, amb missatges clars i directes, que ajudin a totes les parts.

El dia 20 de cada mes traurem una vinyeta nova que divulgarem via xarxes socials. També tindrem una web on anirem recollint tota la campanya i on també hi haurà l’espai per contactar, informacions d’interès, notícies, i tot el que faci falta > www.assetjamentzero.cat

By | 2017-11-01T19:01:58+00:00 novembre 1st, 2017|Sin categoría|Comentaris tancats a Campanya #CIBERASSETJAMENTZERO