AMPA "La Farigola de Vallcarca" Tel. 93 213 88 02|ampafarigola@ampafarigola.cat

Continuem amb la recollida de taps per la Fundació ASDENT

Aquest curs, des de la Comissió d’Agenda Verda de l’AMPA i amb coordinació amb l’escola, s’ha decidit continuar amb la recollida de taps de plàstic per a una finalitat benèfica, així com sostenible.

Així doncs, recordar-vos que els vostres fills i filles disposen d’una caixa a l’entrada de l’escola on poden portar: taps de plàstic rígid que poden ser d’ampolles d’aigua, de begudes, de lleixiu, de llet, d’oli, de productes de neteja, d’estètica, de patés,de dispensadors de sabó, de salses, de cremes i pols de cacau, de llets infantils, de margarines, de formatges per untar,de medicaments, de bolígrafs, de retoladors, de pegament, de les tovalloletes de nadons, de dentifrici, etc.

Aquests taps es fan arribar a l’Associació de la malaltia de Dent (ASDENT), creada a partir del diagnòstic d’aquesta malaltia al Nacho, un nen de 6 anys que ja va començar a presentar complicacions durant l’embaràs, part i posterior desenvolupament, problemes de tota mena relacionats amb aquesta malaltia i que fan que el Nacho sigui el primer malalt de Dent amb tantes patologies, és per això que els metges van aconsellar als seus pares començar a recaptar fons per avançar en la investigació.

By | 2017-11-18T10:58:00+00:00 novembre 18th, 2017|Sin categoría|Comentaris tancats a Continuem amb la recollida de taps per la Fundació ASDENT