El barri del Coll feia anys que no tenia una associació de comerciants. El passat 2 d’octubre es va constituir la nova entitat Coll Amunt, que ja ha sumat a la majoria de comerços de la zona, un total de 42 establiments. Expliquen que són pocs i dispersos i per això és important anar plegats. Ara organitzen la seva primera campanya de Nadal amb la implicació de les escoles del barri que s’encarreguen de fer els guarniments per als arbres sostenibles que decoraran les entrades dels comerços.

Alumnes de la nostra escola, juntament amb la del Montseny i la de Mare de Déu del Coll, preparen ja decoracions nadalenques per guarnir els arbres de Nadal sostenibles que tindran una cinquantena de comerços del Coll per la campanya de Nadal. Serà a partir del dia 25 de novembre i fins al 5 de gener.

Amb aquesta iniciativa la nova Associació de Comerciants Coll Amunt s’alia amb els centres educatius del barri per impulsar el comerç. D’aquesta manera, el Nadal es comparteix entre els comerços, les famílies i les escoles. La campanya consisteix que cada botiga tindrà a l’aparador o a l’entrada un arbre de fusta reciclada amb llums led.

By | 2018-11-23T18:51:26+00:00 novembre 23rd, 2018|Sin categoría|Comentaris tancats a La Farigola de Vallcarca col·labora amb el comerç del Coll impulsant la campanya de Nadal