Aprovat el canvi de nomenclatura d’AMPA a AFA La Farigola de Vallcarca

A la nostra darrera Assemblea extraordinària, celebrada el dia 17 de gener al menjador de l’Escola la Farigola de Vallcarca es va aprovar, per unanimitat, el canvi de nom de AMPA (Associació de mares i pares d’alumnes) a AFA (Associació de famílies d’alumnes).

L’actual Junta pensava que aquest canvi era necessari i, per aquest motiu, va enviar un mail a totes les famílies explicant el perquè consideraven important el canvi de denominació, convocan-se una Assemblea Extraordinària per votar-ho. D’aquesta manera, la nostra AFA se suma a la resta de les escoles públiques de gràcia que ja fa temps que havien realitzat el canvi de denominació.

Tot i que es pugui pensar que no fa gaire diferència l’ús d’un nom o un altre, el llenguatge és important i parlar de famílies i no de “mares i pares” és una manera de ser una associació més inclusiva i més representativa d’una societat diversa. Amb aquest canvi totes les famílies que formen part de l’Escola es sentiran representades i part de la comunitat educativa.

By | 2019-01-29T12:57:53+00:00 gener 29th, 2019|Sin categoría|Comentaris tancats a Aprovat el canvi de nomenclatura d’AMPA a AFA La Farigola de Vallcarca