Col·labora amb Blue Sky School comprant polseres

La Fundació TAHUDE, inscrita al govern de Tanzània, és una organització en creixement i treballa per al desenvolupament humà, la promoció de millors oportunitats i la millora dels estàndards de vida de la comunitat local de Tanzània.

L’equip de la Fundació TAHUDE busca el seu suport en la millora de la vida de les persones a través d’esforços conjunts en l’establiment d’una escola (Blue Sky pre i primària) per a la gent local en Nambala poble del districte d’Arumeru a la regió d’Arusha.

Una mestra de l’escola ens ha informat que té intenció de visitar aquest estiu l’Escola BlueSky School, a Arusha (Tanzània) i ens demana si volem col·laborar comprant polseres solidàries.

Cada polsera té un cost de 2€ i tot el guany va destinat íntegrament a comprar material per a aquesta escola.

A les properes festes de l’AFA de la nostra escola les podreu comprar, o bé podeu demanar per l’Andrea, tutora de 1r.

Per a més informació d’aquesta escola podeu visitar la seva pàgina web.

By | 2019-06-12T10:51:26+00:00 abril 23rd, 2019|àrea de pares|Comentaris tancats a Col·labora amb Blue Sky School comprant polseres