Èxit del Carnaval del barri del Coll

Aquest dissabte, 14 de febrer, veïns i famílies del barri vàrem participar en les diferents activitats programades per diverses associacions i comissions del barri del Coll, entre les que s’inclou la nostra AFA.

Així doncs, la Comissió de Festes de l’AFA de la nostra escola, juntament amb la resta d’entitats, va col·laborar en l’organització de la Rua del Carnestoltes que va començar a les 11:30 h a la Plaça Laguna Lanao i va finalitzar al Parc de la Creueta del Coll, on es van lliurar els premis del concurs de disfresses, i des de les 10 del matí ja bullien les olles del ranxo. Un dinar que els comensals van poder triar entre vegà o no vegà i que, després del descans i la digestió va continuar amb una tabalada pels carrers del barri i un espectacle pirotècnic iniciat a l’Església de la Mare de Déu del Coll, seguida d’un correfoc de les principals colles de Gràcia. Els actes van finalitzar amb un concert del grup Joina.

Com sempre, volem agrair la participació de les famílies que van assistir i col·laborar a que totes aquestes activitats es poguessin dur a terme!

By | 2020-02-24T12:01:20+00:00 febrer 24th, 2020|Sense categoria|Comentaris tancats a Èxit del Carnaval del barri del Coll