Casal Estiu Farigola 2020

Com cada any des de l’Associació Esportiva Ciutat Vella ens posem en contacte amb vosaltres per oferir-vos la informació del Casal d’estiu d’aquest any 2020.

Tot i que la situació d’estat d’alarma ens dificulta saber quina serà la situació en un futur proper, des de l’Associació Esportiva Ciutat Vella volem fer-vos extensible les informacions necessàries per a realitzar tots els tràmits, tant en la sol·licitud d’ajuts a les famílies (beques) com per a les inscripcions al Casal d’estiu 2020.

Aquest any les coordiandores del casal serem l’Anna Algueró (infantil) i la Laia Melià (primària i ESO):

DATES IMPORTANTS CASAL 2020 (TRÍPTIC)

Sol·licitud d’ajut econòmic (beca): del 25 d’abril fins el 19 de maig

Inscripcions al casal: a partir del 25 d’abril

Sol·licitud de l’ajut econòmic (beca) (25/04 – 19/05)

Com sabeu, és un casal homologat per l’ajuntament de Barcelona i per tant, disposeu l’opció a rebre un ajut econòmic en funció de la vostra renda. El període per a demanar aquest ajut és del 25 d’abril al 19 de maig.

Tot i que encara restem a que l’Ajuntament ens informi durant aquest dies el que sabem del cert, és que aquest any les sol·licituds es faran telemàticament.

Inscripcions al Casal (a partir del 25/04) a través del formulari online.

Per a qualsevol dubte podeu escriure’ns un correu a: estiu.farigola@gmail.com

By | 2020-05-27T08:43:48+00:00 maig 26th, 2020|Sense categoria|Comentaris tancats a Casal Estiu Farigola 2020