La situació que estem vivint aquests dies és molt difícil de gestionar. Els canvis constants de protocols, normatives i recomanacions, i la poca claredat davant aquesta situació sanitària que afecta a les escoles, estan generant un caos que ens té a tothom desbordats. Volem agrair-vos la paciència i comprensió, i oferir el suport de la Junta en cas que necessiteu resoldre algun dubte. Estem a la vostra disposició, de la mateixa manera que hem ofert ajuda a l’equip directiu i el claustre de l’escola, que ho estan gestionant de la millor manera que poden. Esperem sempre les seves comunicacions abans d’actuar, encara que sabem que la informació vola.
EXTRAESCOLARS
- En cas de confinament del grup, només podran assistir a l’escola i a les activitats extraescolars els infants immunitzats (és a dir, els qui tenen dues dosis de la vacuna o bé els qui han passat la covid en els últims tres mesos). Si us trobeu en aquest últim cas, si us plau aviseu a escola i a extraescolars per tal d’assegurar que es podrà realitzar l’activitat.
- Donat que és una situació sobrevinguda, de la mateixa manera que una absència per malaltia, no es retornaran els imports de l’extraescolar.
MENJADOR
El Departament d’Educació ha fet pública una instrucció per la qual als nens i les nenes que tinguin beques menjador, se’ls ha de facilitar obligatòriament el servei en format carmanyola en cas de confinament. Des de l’AFA ampliem aquesta possibilitat a TOTES les famílies (becades o no), i s’ofereix menú per emportar a tots els usuaris de menjador que no puguin utilitzar temporalment aquest servei amb motiu de les mesures preventives que es prenguin per la COVID-19 quan el confinament afecta tot el grup classe.
Qui no faci ús d’aquesta opció, se li abonaran 3 euros/dia a partir del quart dia que no es fa ús del servei en la següent regularització de quotes.
La família del grup confinat que vulguin recollir l’àpat cada dia:
- Haurà de trucar a consergeria abans de les 10h l’endemà que s’hagi informat oficialment del confinament, o notificar-ho per correu electronic a info@xtra.cat
- La recollida es farà entre les 12:30 i les 13:30 hores per la porta de cuina que dona al carrer, just al costat de la sortida d’emergència del menjador.
- El menú per emportar consta de 1r plat, 2n plat i postres.
- La família de l’alumne/a ha de recollir al centre el menú per emportar. En el cas que la família no pugui desplaçar-se a buscar els menús, podrà autoritzar altres persones per recollir-lo en nom seu, mitjançant l’aportació d’un full d’autorització o la previa comunicació per correu electronic a info@xtra.cat
Consells
- Porteu els aliments a casa el més ràpid possible, abans no passin dues hores.
- Guardeu-los a la nevera fins al moment de la preparació. Recordeu que són per al seu consum en el dia.
- Escalfeu-lo bé si s’ha de consumir en calent.
- Renteu-vos les mans abans de tocar qualsevol aliment.
Poc a poc el camí de ben segur serà més clar i entre tots, junts, ho haurem superat.
TOTS i TOTES SOM AFA.